Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Shop Doctor Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 5 z 10)

Shop Doctor

  • Właściciel sklepu, jak każdy przedsiębiorca prowadzący działalność powszechnie dostępną, musi zwracać szczególną uwagę, by nie zakłócać spokoju sąsiadów. Utrzymanie pozytywnych stosunków z właścicielami pobliskich nieruchomości to nie tylko kwestia dobrej praktyki biznesowej, lecz przede wszystkim zapewnienie ochrony własnego przedsiębiorstwa przed potencjalnymi... Czytaj więcej »

  • E-paragony

    Wtorek, 18 kwietnia 2017

    24 lutego 2017 r. Ministerstwo Rozwoju przedstawiło projekt rozporządzenia w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące. Jak wyjaśnia Agnieszka Bagieńska-Petryka, radca prawny – proponowane przepisy mają ułatwić życie klientom i sklepom, które obecnie latami muszą przechowywać paragony – po zmianach archiwizacja będzie... Czytaj więcej »

  • Upadłość i co potem? Jak chronić majątek prywatny swój i swoich bliskich? Postępowanie upadłościowe jest w jakimś sensie kołem ratunkowym dla kogoś, kto tonie w długach. I mimo, że z całego postępowania (były już) dłużnik wychodzi co do zasady goły i niezbyt wesoły, to warto mieć świadomość, że wpływ na to czy owo koło ratunkowe nie będzie betonowym, ma wiele... Czytaj więcej »

  • Marka Gellwe oferuje szerokie portfolio produktów. Pyszne desery – galaretki, budynie, kisiele, wspaniałe Słodkie Kubki, wyśmienite wypieki – na ciepło i zimno, dodatki do ciast, a także aromatyczne napoje kakaowe, czekolady czy syropy. Konsumenci od lat cenią markę za doskonały smak, niezmienną jakość a także ciekawe szaty graficzne swoich produktów. A co na to detaliści?... Czytaj więcej »

  • Zmieniaj sklep, zwiększaj zyski

    Piątek, 17 marca 2017

    Zwiększenie sprzedaży i pomoc Detalistom – taki cel przyświeca wspólnej inicjatywie redakcji miesięcznika Hurt & Detal oraz Shop Doctora. Połączyliśmy siły, żeby wesprzeć Kupców w ich ciężkiej pracy i sprawić, by prowadzony przez nich biznes stał się jeszcze bardziej dochodowy. Od teraz będziemy razem zmieniać sklepy i pokazywać Wam efekty naszej pracy. Zapraszamy! Czytaj więcej »

  • Na decyzje zakupowe wpływają nie tylko ceny i asortyment, ale i aranżacja sklepu. Istotne jest pierwsze wrażenie – witryna i pierwsza strefa sklepu powinna powiedzieć klientowi coś o marce i cenach, a także zachęcić do wejścia dalej. Układ półek i towarów powinien być przejrzysty i przyjazny dla klienta. Na odbiór produktu wpływ ma także oświetlenie – jego rozkład i... Czytaj więcej »

  • Właściciele sklepów zmagają się z problemami z dostawcami towarów polegającymi na nieterminowych doręczeniach, dostarczaniu towarów niezgodnych z zamówieniem, czy też takich o krótkim terminie przydatności do spożycia. Sposobem na uniknięcie tych zmartwień lub przynajmniej na zabezpieczenie swojej pozycji w przypadku sporu jest sporządzenie umowy jasno wskazującej na prawa i... Czytaj więcej »

  • Niestety często zdarza się, że dłużnik stara się ratować swoją firmę zbyt późno. Czyni to bowiem w obliczu egzekucji prowadzonych z wniosków wierzycieli, którzy nie podzielają jego optymistycznego podejścia do szans na wyjście z kłopotów. Czytaj więcej »

  • Zbliżają się święta, przed nami wzmożony czas na robienie zakupów, a w szczególności tych pozwalających nam wywołać radość wśród najbliższych. Zdarza się jednakże, że pomimo szczerych chęci, zakup okazuje się nietrafiony, a jedyną deską ratunku jest jego zwrot, z oczywistych względów niekorzystny dla sprzedawcy. Czytaj więcej »

  • Niewypłacalność. Słowo skłaniające każdego przedsiębiorcę do chwycenia się za własny portfel. W końcu, wraz z utratą zdolności do wykonywania wymagalnych zobowiązań pieniężnych, pojawia się nieodległe widmo upadłości. Wskazać należy, że to sam przedsiębiorca jest obowiązany do złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości w terminie 30 dni od powstania stanu... Czytaj więcej »

  • Odpowiednie rozmieszczenie produktów na półkach, czytelne oznakowanie działów, promocje, miły dla oka wystrój wnętrza, a nawet relaksująca muzyka, przyjemny zapach i określony kolor mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe klientów. Właściciele sklepów stosują wiele sztuczek, aby zwiększyć swoje zyski i zachęcić do robienie zakupów właśnie u nich. Zdaniem fachowców... Czytaj więcej »

  • Karton, naturalnie!

    Piątek, 07 października 2016

    Co sprawia, że konsumenci tak chętne sięgają po mleko i soki w opakowaniach kartonowych? Czytaj więcej »

  • Najem lokali użytkowych

    Poniedziałek, 08 sierpnia 2016

    Każdy detalista potrzebuje miejsca na prowadzenie swojego biznesu. Wynajęcie przestrzeni na sklep nie jest jednak takie proste. Jak zatem powinna wyglądać umowa najmu lokalu użytkowego, w jakich okolicznościach można ją wypowiedzieć czy kto powinien przeprowadzać remont i naprawy? Odpowiedzi na te i inne pytania udziela nam radca prawny Bartosz Poręba, Senior Associate w... Czytaj więcej »

  • Pozwolenia i koncesje

    Wtorek, 12 lipca 2016

    Prowadzenie sklepu, oprócz sporych nakładów finansowych, wymaga uzyskania wielu pozwoleń i koncesji. Ich liczba zależy jednak od tego, jak dużą i jak szeroką działalność chce prowadzić detalista. Czytaj więcej »

  • Podatek od sprzedaży

    Wtorek, 14 czerwca 2016

    1 sierpnia 2016 r. – na tę datę rząd zapowiada wejście w życie ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej. Tylko do końca tego roku nowa danina ma przynieść do budżetu państwa 638,1 mln zł. A w sumie w perspektywie najbliższych 10 lat – prawie 16 mld zł. Proponowane w trakcie konsultacji propozycje wywołały burzę wśród organizacji zrzeszających polskich... Czytaj więcej »

  • Pracownik w sklepie

    Wtorek, 10 maja 2016

    Rzadko się zdarza, żeby detalista samodzielnie prowadził swój biznes. Jednak zatrudnienie pracownika wiąże się z koniecznością przestrzegania jego praw. Z kolei kupiec posiada szeroki zakres uprawnień w zakresie nakładania na podwładnego poleceń, a także karania czy rozwiązania z nim stosunku pracy. Czytaj więcej »

  • Możliwość płatności kartą za zakupy to już podstawa w prawie każdym sklepie spożywczym. W walce o klienta ważne są dodatkowe usługi. Dlatego też Polscy Kupcy rozwijają ofertę finansową oferując na przykład usługę cashback czyli „Płać kartą i wypłacaj”. Czytaj więcej »

  • Sanepid w sklepie

    Wtorek, 12 kwietnia 2016

    Każdy przedsiębiorca musi być przygotowany na kontrolę Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Detalista powinien wiedzieć jakie są standardy higieny, czego mogą żądać od niego inspektorzy, co mogą sprawdzać, a jakie uprawnienia ma w tym wszystkim on sam. Czytaj więcej »

  • Firma Stora Enso – światowy promotor nowoczesnych rozwiązań w branży biomateriałów oraz w przemyśle papierniczo-opakowaniowym – opublikowała czwarty już z serii raport „Punkt widzenia” przygotowany wspólnie z firmą doradczą A.T. Kearney. Został on poświęcony pokoleniu millenium, czyli osobom urodzonym pomiędzy 1980 a 2000 rokiem, mającym obecnie 15-35 lat. Sprawdzamy... Czytaj więcej »

  • Jeszcze tańsze płatności mobilne!

    Czwartek, 15 stycznia 2015

    Możliwość płacenia kartą w sklepach detalicznych to ciekawa i coraz częściej doceniana usługa w tej branży. Klientom umożliwia robienie zakupów bez posiadania gotówki, a sklepikarzom zapewnia więcej klientów. Czytaj więcej »

  • Modelowe chłodzenie

    Piątek, 05 grudnia 2014

    Wybór właściwych urządzeń chłodniczych to niezwykle istotny punkt z długiej listy optymalnego wyposażenia sklepu. Ich gabaryty powinny być tak dobrane, aby zapewnić kompromis pomiędzy wielkością powierzchni ekspozycyjnej, wielkością mebli BRUTTO oraz powierzchnią sklepu. Jednocześnie ich dobór powinien zapewnić wygodne rozplanowanie powierzchni sklepu, nie zaburzając i nie... Czytaj więcej »

  • W ostatnich miesiącach pojawiły się na półkach polskich sklepów napoje alkoholowe na bazie piwa, imitujące popularne rosyjskie wyroby winiarskie i opakowane w sposób niezgodny z prawem. Ich producent zaopatruje ponadto butelki w „banderole” naśladujące znaki skarbowe akcyzy oraz korki „grzybki” zastrzeżone dla win musujących. Czytaj więcej »

  • Mogą być to dane liczbowe (optymalnie) zawierające ilość zdarzeń i wartość skradzionego mienia lub opisy pojedynczych przypadków. Czytaj więcej »

  • Bezpieczeństwo to podstawa

    Sobota, 01 listopada 2014

    Monitoring w sklepie coraz częściej nie tylko minimalizuje ryzyko strat, ale także przydaje się w innych sytuacjach chociażby do czuwania nad zatowarowaniem półek sklepowych. Obecność kamer w sklepie zapewnia przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa klientom. Zdarzają się także spory, przy których nagrania są idealnym dowodem do wyjaśnienia sprawy. Czytaj więcej »

  • Przepis na dobrze ustawiony sklep

    Sobota, 01 listopada 2014

    Nowoczesna placówka to cztery podstawowe działy, które powinny być dokładnie zaplanowane, z dobrze dobranym oświetleniem podkreślającym walory oferowanych produktów. Podpowiadamy jak krok po kroku zagospodarować powierzchnię. Czytaj więcej »

  • Nowoczesne chłodzenie

    Poniedziałek, 13 października 2014

    Lady chłodnicze to jedne z podstawowych urządzeń obecnych we wszystkich placówkach handlowych. Oferta Igloo dostosowana jest do szerokiej grupy odbiorców dzięki swojej stylistyce, kolorystyce, a nade wszystko najróżniejszym kształtom. Czytaj więcej »

  • Czysto i bezpiecznie

    Poniedziałek, 13 października 2014

    Nadchodzący okres jesienno-zimowy wielu detalistom spędza sen z powiek. To nie tylko spadek ruchu w sklepie, który odczuwa wiele małych placówek, ale także wiecznie nanoszona woda, błoto, śnieg. Do tego zimno bezlitośnie wślizgujące się wraz z nadejściem każdego klienta. Ale na wszystko można znaleźć proste rozwiązanie! Czytaj więcej »

  • Chroń firmę przed szkodnikami

    Poniedziałek, 29 września 2014

    Przedstawiciele branży spożywczej, niezależnie od tego, czy zajmują się produkcją czy przetwarzaniem żywności, muszą na co dzień zmagać się z zagrożeniem ze strony szkodników. Sprawdziliśmy, co należy wiedzieć o insektach i gryzoniach występujących w Polsce i w jaki sposób je zwalczać w obrębie produkcji żywności. Czytaj więcej »

  • Rośnie popularność faktoringu wśród polskich firm. Usługa, dzięki której nie muszą czekać na spłatę należności od kontrahenta, pozwala im ograniczyć ryzyko związane z jego niewypłacalnością. Szczególnie ważna staje się więc dla eksporterów. Firmy faktoringowe oferują im też sprawdzenie partnera zagranicznego jeszcze przed zawarciem transakcji. Czytaj więcej »

  • Selgros Cash&Carry zmienia się na lepsze

    Piątek, 12 września 2014

    We wtorek, 9 września zostały otwarte zmodernizowane hurtownie Selgros w Katowicach i Bytomiu. Dla klientów przygotowano wyjątkowe promocje cenowe, gratisowe zakupy, nagrody, a także całkiem nowe stoiska, w tym ze świeżymi rybami i owocami morza. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51